entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mar d'Amunt. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mar d'Amunt. Mostrar tots els missatges
    30.3.16

    Hi ha indrets

    ›
    Hi ha indrets on és impossible ser infeliç, o dit de manera positiva: hi ha llocs que conviden a la felicitat. El context és molt im...
    2 comentaris:
    9.2.15

    Més a prop de mi

    ›
    Cada dia estic més lluny de les paraules. Vaig regalar els llibres i a penes escric. No penso, faig. Pensar i parlar vénen a ser la mateix...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.