entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marc Arza. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marc Arza. Mostrar tots els missatges
    4.4.08

    Passeig de Gràcia 105, 9a. planta

    ›
    Marc Vidal + Marc Arza + Xavier Mir Les meves intervencions:
    7 comentaris:
    20.11.07

    El catalanisme, energia i esperança per a un país millor

    ›
    18:30 Fa una setmana vaig rebre un mail de l' Artur Mas en el qual em convidava a aquesta conferència. Aquest mail va ser enviat a més...
    15 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.