entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marcús. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marcús. Mostrar tots els missatges
    22.11.07

    Trobada de bloggers amb Artur Mas

    ›
    Si dimarts passat vam ser convidats a la conferència , avui dijous a les sis de la tarda teníem una trobada amb l' Artur Mas a la seu...
    8 comentaris:
    20.11.07

    El catalanisme, energia i esperança per a un país millor

    ›
    18:30 Fa una setmana vaig rebre un mail de l' Artur Mas en el qual em convidava a aquesta conferència. Aquest mail va ser enviat a més...
    15 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.