entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Marcús
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Marcús
.
Mostrar tots els missatges
22.11.07
Trobada de bloggers amb Artur Mas
›
Si dimarts passat vam ser convidats a la conferència , avui dijous a les sis de la tarda teníem una trobada amb l' Artur Mas a la seu...
8 comentaris:
20.11.07
El catalanisme, energia i esperança per a un país millor
›
18:30 Fa una setmana vaig rebre un mail de l' Artur Mas en el qual em convidava a aquesta conferència. Aquest mail va ser enviat a més...
15 comentaris:
›
Inici
Visualitza la versió per a web