entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marroc. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marroc. Mostrar tots els missatges
    21.4.15

    Outsiders

    ›
      De bon matí, fent el camí de ronda en direcció a Colera, he escoltat els primers rossinyols. He arribat fins a la urbanització d...
    3 comentaris:
    20.3.15

    Ulls de sirena

    ›
    Del viatge al Marroc conservo dues imatges que tenen quelcom en comú: la ciutat en ruïnes de Volubilis i el cementiri de Salé. Podri...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.