entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris McDonald's. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris McDonald's. Mostrar tots els missatges
    25.9.09

    I'm lovin' it

    ›
    Contemplo la lluna assegut a la terrassa. És una mitja lluna perfecta. A sota, els cotxes fan cua per accedir al McAuto. Menjar al cotxe és ...
    1 comentari:
    15.11.06

    Reus mon amour

    ›
    Surto de casa a les 17 h. Agafo l'autopista en direcció a Tarragona. Peatge de Martorell i dos peatges més fins a les envistes de la Imp...
    8 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.