entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Miami. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Miami. Mostrar tots els missatges
    10.2.08

    Lucidesa

    ›
    No he caminat gaire lluny. Aquest sol de diumenge, aquest cel sense núvols, aquesta absència de mots -tan insòlita-, aquest somriure dels na...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.