entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montjuïc. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montjuïc. Mostrar tots els missatges
    23.6.08

    Podria oblidar-ho tot

    ›
    A les 7 ja estic despert. Agafo la moto i me'n vaig cap a Can Teixidó. Passo sota la via del tren i em trobo la mar al davant, tota per ...
    3 comentaris:
    11.2.08

    Ocata

    ›
    Prenc el sol assegut en un banc de fusta davant l'església de Sant Pere d' El Masnou . El mar llueix com les escates d'un peix (...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.