entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montserrat Abelló. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montserrat Abelló. Mostrar tots els missatges
    3.2.08

    Capvespre 1.2.08

    ›
    Parlem de les Jornades de la Catosfera celebrades a Granollers els dies 25, 26 i 27 de gener. Lectura del text de Biel Mesquida per a la t...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.