entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Moror. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Moror. Mostrar tots els missatges
    12.7.11

    T-11

    ›
    El sol es pon per Moror . L'espectacle de trons i llamps el deixa bocabadat. És la primera vegada que veu ploure aquí amb aquesta intens...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.