entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Muxía. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Muxía. Mostrar tots els missatges
    12.9.13

    Finis-Terrae-7

    ›
    De tot el Camí em quedo amb les dues postes de sol al santuari de la Verge de la Barca (Muxía), un espai magnètic, ple de YIN. Assegut en...
    1 comentari:
    8.9.13

    Finis-Terrae-4

    ›
    La Barbara és neozelandesa, té 67 anys i càncer d'ossos. Els metges no li donen gaires mesos de vida. Va sortir de Roncesvalles fa 45 ...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.