entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nebelzone. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nebelzone. Mostrar tots els missatges
    15.11.09

    "El Camí de la Tau" a Bubok

    ›
    Tot el matí remenant capses plenes de llibres , inèdits, manuscrits... El passat caòtic que cal ordenar. Em pregunto si val la pena guardar ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.