entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Neoplàsia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Neoplàsia. Mostrar tots els missatges
    18.1.10

    Mala bèstia neoplàstica

    ›
    "Venus no acaba d’entendre què significa ser escriptor. Tampoc no ho entenia la meva ex. ¿Com pot entendre una persona que no escriu el...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.