entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Obèlix. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Obèlix. Mostrar tots els missatges
    15.9.07

    Seguint el rastre d'Obèlix

    ›
    Havia quedat amb l' Enric a les 10:30 a la Creu d'en Boquet. Mentre l'esperava assegut a la vora del punt d'informació del ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.