entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pelosa. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pelosa. Mostrar tots els missatges
    21.8.12

    Sense fi

    ›
    Penúltima setmana d'agost. Temps de móres. Assegut sota els eucaliptus de La Pelosa, m'arriba la flaire de les paelles que cuin...
    6 comentaris:
    20.7.12

    Llumenera

    ›
    Entre Roses i Jóncols hi ha una bona colla de platges i de cales. D'ençà que vaig arribar , m'he dedicat a descobrir-les amb c...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.