entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pere Quart. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pere Quart. Mostrar tots els missatges
    9.10.07

    Acte inaugural de Frankfurt

    ›
    Estic mirant el C33. Acte inaugural de la Fira del Llibre . Quin ensopiment. Quina carrinclonada. Quina tristor. Quanta naftalina. Els alema...
    15 comentaris:
    2.10.06

    Necessitats

    ›
    Em preguntes què necessito. ¿Què necessito? ¿Creus que algú sap realment allò que necessita? ¿El que necessitem i el que ens convé s'ide...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.