entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Perucho. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Perucho. Mostrar tots els missatges
    10.2.06

    Dinem al millor restaurant...

    ›
    Dinem al millor restaurant de Mas Voranell. Rebuda: una dotzena d’ostres amb Bollinger . Aperitius: torrada amb mantega de safrà i musclo. G...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.