entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Picasso. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Picasso. Mostrar tots els missatges
    29.8.06

    Moleskine IV

    ›
    Dilluns 14.8.06 (10:25) Ja em va passar al Museu Nacional de Arte Antiga de Lisboa: vaig estar mitja hora clavat davant el tríptic de ...
    28.8.06

    Moleskine III

    ›
    Diumenge 13.8.06 (20:03) A banda d'assolellar-me i remullar-me en algunes de les platges més idíl·liques del litoral peninsular ( 1 - ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.