entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pizarnik. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pizarnik. Mostrar tots els missatges
    20.4.06

    Si vieras a la que sin ti duerme...

    ›
    Si vieras a la que sin ti duerme en un jardín en ruinas en la memoria. Allí yo, ebria de mil muertes , hablo de mí conmigo sólo por saber si...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.