entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pobla. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pobla. Mostrar tots els missatges
    29.1.12

    T-91

    ›
    " Volem lo tren ", " Salvem lo tren ", aquests són els lemes de la manifestació en la qual va participar ahir. El Tr...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.