entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Rafael Narbona
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Rafael Narbona
.
Mostrar tots els missatges
11.6.14
Malgrat les ombres
›
Sóc l'eremita de Canadell. No tinc ganes d'escriure. No m'agraden els gossos, els gats, les mosques ni la gent que fuma...
5 comentaris:
20.1.14
L'última classe
›
Rafael Narbona , Miedo de ser dos La meva última classe va ser el 13 de maig de 2009
7 comentaris:
15.1.14
Incerteses
›
― Todos los días deberíamos perder algo y descubrir que no sucede nada. Así comprenderíamos que vivimos atados a cosas innecesarias . ...
5 comentaris:
›
Inici
Visualitza la versió per a web