entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rafael Narbona. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rafael Narbona. Mostrar tots els missatges
    11.6.14

    Malgrat les ombres

    ›
    Sóc l'eremita de Canadell. No tinc ganes d'escriure. No m'agraden els gossos, els gats, les mosques ni la gent que fuma...
    5 comentaris:
    20.1.14

    L'última classe

    ›
    Rafael Narbona , Miedo de ser dos La meva última classe va ser el 13 de maig de 2009  
    7 comentaris:
    15.1.14

    Incerteses

    ›
    ― Todos los días deberíamos perder algo y descubrir que no sucede nada. Así comprenderíamos que vivimos atados a cosas innecesarias .  ...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.