entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reid. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reid. Mostrar tots els missatges
    1.4.12

    Taoisme

    ›
    De vegades em pregunten què sóc. Aquesta pregunta em posa frenètic. No suporto les etiquetes. L'important no és què sóc, sinó qui ...
    8 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.