entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ridao. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ridao. Mostrar tots els missatges
    4.3.08

    El meu debat

    ›
    No parlaré d' El Debate perquè no és el meu debat. Cada cop em sento més lluny d'España. Ni la niña del Rajoy ni les celles del Za...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.