entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rilke. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rilke. Mostrar tots els missatges
    30.8.08

    L'estiu és per al cos

    ›
    L'estiu és per al cos i l'hivern per a l'esperit. Dit així pot sonar massa categòric. Parlo de primera mà. Roba fora, pell torra...
    4 comentaris:
    25.11.07

    Capvespre 23.11.07

    ›
    Comencem amb els primers versos de la primera Elegia de Duino de Rilke . Fito & Fitipaldis : Acabo de llegar . Actes a Vallromanes . L...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.