entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sá-Carneiro. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sá-Carneiro. Mostrar tots els missatges
    9.11.07

    Quatre llibres

    ›
    Jo sóc molt perillós quan entro a les llibreries. M'ho emportaria tot. Per això procuro no acostar-m'hi gaire. Avui he anat a Granol...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.