entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sánchez Piñol. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sánchez Piñol. Mostrar tots els missatges
    28.7.08

    PaC i l'amor

    ›
    "L'amor és molt difícil d'entendre. I saps per què? Doncs perquè l'amor és la cosa més idiota de l'univers, Tommy, però...
    1 comentari:
    27.7.08

    Boira sota les pedres

    ›
    "La meva versió de l'amor era boira sota les pedres, i res més." Albert Sánchez Piñol, Pandora al Congo , p. 470
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.