entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sèneca. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sèneca. Mostrar tots els missatges
    25.10.11

    T-41

    ›
    Castanyes i moniatos fets en el forn de la cuina de llenya. Fora plovisqueja. Ambient de tardor. Es posa uns mitjons de llana gruixuts. Enc...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.