entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sèrie A. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sèrie A. Mostrar tots els missatges
    9.4.12

    A-2

    ›
      THE MEANING OF LIFE - LEARNING - CONSCIENCE - TO SHARE Quin és EL SENTIT DE LA VIDA? Per què vivim? Potser la vida no té cap sentit...
    2 comentaris:
    23.3.12

    A-1

    ›
    Aprofitant l'avinentesa que ja fa 9 mesos que visc a Terradets ; amb la primavera acabada d'estrenar i amb la pluja encara degotant...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.