entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Fost. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Fost. Mostrar tots els missatges
    14.9.08

    Segon diumenge de setembre

    ›
    Pel matí he assistit a la inauguració del nou camp de futbol de Sant Fost . He pogut saludar l' Enric Gil i la seva dona (que és l'...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.