entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Roc. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Roc. Mostrar tots els missatges
    11.12.11

    T-69

    ›
    Aquest matí la boira era tan espessa que ha agafat el cotxe i s'ha enfilat carretera de Llimiana amunt buscant el sol amb ànsia. Ha ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.