entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Santiago Espot. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Santiago Espot. Mostrar tots els missatges
    30.10.07

    Discurs de Santiago Espot a la manifestació d'ahir

    ›
    29.10.07

    Manifestació 29-O

    ›
    Cop de moto cap a Barna. Amb 20 minuts em planto a la Plaça Sant Jaume. Són tres quarts de set, aparco entre el Bocatta i les unitats mòbils...
    12 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.