entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sardenya. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sardenya. Mostrar tots els missatges
    14.8.07

    (EG1) Lluna plena sobre el Bòsfor

    ›
    El Fokker 100 de GIRjet ha sortit amb dues hores d'endarreriment. Mai no havia volat amb un avió tan petit. Els nostres seients són a ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.