entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sebastià Perelló. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sebastià Perelló. Mostrar tots els missatges
    7.9.08

    Odio escriure rèquiems

    ›
    T'escric com qui camina sense témer la mort... Que un blog plegui no és ni bona ni mala notícia. Cada dia neixen i moren milers de blogs...
    1 comentari:

    Pèls i senyals

    ›
    Ens el vam trobar a la Plaça de Santa Eulàlia quan estàvem prenent un resfresc en una terrasa després de la presentació de LCL a Can Alcover...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.