entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Shakti. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Shakti. Mostrar tots els missatges
    14.4.17

    Nach neuen Meeren

    ›
    Voy a ir a Delfos y a Meteora, a rendir homenaje a las huestes de mis predecesores, filósofos-monjes, almas nómadas, encarnaciones div...
    2 comentaris:
    8.1.17

    Jericoacoara

    ›
    És cert, que marxes aviat, que potser no tornaràs? Qui t’espera a l’altra banda de l’oceà? Qui podria robar-te el cor i l’ànima, Home ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.