entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Shiva. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Shiva. Mostrar tots els missatges
    4.1.07

    Eternitat

    ›
    Encara que marxis, no te’n vas. Et quedes aquí amb l’oreig, amb el porpra que tenyeix el cel crepuscular. Et quedes i ets la...
    2 comentaris:
    6.4.06

    El sol no surt aquest matí...

    ›
    El sol no surt aquest matí de dijous i tu vols dormir la vida que jeus solitària a la cambra que dóna a l'est i al nord amb el petit fin...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.