entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stanford. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stanford. Mostrar tots els missatges
    9.12.07

    Residuals

    ›
    Han de venir de la Universitat de Stanford per a confirmar-nos el que nosaltres ja fa temps que diem: Catalunya es descatalanitza ... La de...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.