entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Steiner. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Steiner. Mostrar tots els missatges
    22.10.07

    La tirania de la vulgaritat

    ›
    Escolto al cotxe l'entrevista que en Bassas fa a Steiner . Interessant. Interessant el seu pessimisme sobre el futur cultural d'Eu...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.