entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tequila. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tequila. Mostrar tots els missatges
    26.9.09

    Com una exnovia

    ›
    Com una exnovia que retrobes després de molts anys sense veure-la, així la sento passejant pels seus carrers i les seves places, a la vora d...
    2 comentaris:
    28.4.08

    Tequila

    ›
    Fa 30 anys tenia 14 anys (com ara ma filla) i estudiava 1r. de BUP . El primer LP de vinil que vaig comprar va ser Matrícula de honor (1978...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.