entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris The National. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris The National. Mostrar tots els missatges
    6.10.08

    Aspiro

    ›
    Estic buscant la manera de no perdre'm Aspiro a la certesa que m'asseguri que res no serà com imagino Mals averanys, cançons dels an...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.