entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Thoth. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Thoth. Mostrar tots els missatges
    2.1.07

    Kundera & Thoth

    ›
    Si escriure no fos gratificant, ja hauria deixat d'escriure. Això es pot aplicar a qualsevol altra activitat. Crec que fou Kundera el ...
    3 comentaris:
    6.9.06

    Un gripau al jardí...

    ›
    Un gripau al jardí . Vigília de lluna plena. Thoth nasqué del cap del déu Seth després que aquest s'hagués empassat la semença del seu...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.