entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tocqueville. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tocqueville. Mostrar tots els missatges
    27.3.08

    La tragèdia

    ›
    La tragèdia del montillisme (i del sociatisme en general) és que veritablement representa el que és la nostra societat. No hem d'oblid...
    12 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.