entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tolkien. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tolkien. Mostrar tots els missatges
    12.5.14

    13 de maig

    ›
    Demà és 13 de maig. Demà fa 5 anys que vaig marxar. I encara no he tornat. De fet, el que va marxar es va quedar molt lluny, dins e...
    9 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.