entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Aira. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Aira. Mostrar tots els missatges
    31.8.08

    Jo també faig ESD

    ›
    Avui s'acaba l'agost i s'acaben les vacances, però comencen coses noves... La rentrée ens regala una nova presentació literàri...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.