entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Strubell. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Toni Strubell. Mostrar tots els missatges
    19.10.09

    DUI

    ›
    El tema del programa? Que el bombin! N’hem de tenir, però que no sigui raó d’enfrontaments per res del món. Tothom sap que el nostre program...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.