entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Txikung. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Txikung. Mostrar tots els missatges
    4.4.17

    A frec d'ales

    ›
    El desig és energia, una fletxa que surt disparada, que travessa espai i temps tot creant la diana. En el centre hi ha un punt que ca...
    3.4.17

    Tornem a ser vent i núvol i platja

    ›
    Que tot és energia, no cal discutir-ho.  Mira'm als ulls, abraça'm, atreveix-te a saltar la tanca de les inèrcies consuetud...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.