entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris UB. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris UB. Mostrar tots els missatges
    31.8.07

    (EG10) Sospirs venecians

    ›
    La primera vegada que vaig visitar Venècia fou l'any 1986 , tenia 22 anys i estava fent quart de carrera. Recordo que vam anar un grup ...
    7 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.