entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris UOC. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris UOC. Mostrar tots els missatges
    11.12.07

    Taula Blogs & Literatura

    ›
    En el marc de les Jornades de la Catosfera , que tindran lloc a Granollers l'últim cap de setmana de gener, hem programat per al dissa...
    5 comentaris:
    17.3.07

    Blogòlegs

    ›
    L'altre dia , mentre sopàvem , li ho comentava a Vicent Partal : "Vols dir que no hi haurà algun dia una càtedra de blogologia a l...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.