entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vielha. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vielha. Mostrar tots els missatges
    31.10.11

    T-45

    ›
    Han travessat els dos Pallars i han accedit a la Val d'Aran a través del port de la Bonaigua . Han pujat fins al pla de Beret , on neix...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.