entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Viena. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Viena. Mostrar tots els missatges
    21.7.17

    Viena

    ›
    Entres a Àustria i tornes a la civilització. Hongria no està malament, però Àustria és nivell, les coses netes i endreçades, polidesa, quali...
    2 comentaris:
    1.1.09

    5 anys de blogs

    ›
    Ho recordo com si fos ara: va acabar el concert d'Any Nou de la Filarmònica de Viena i vaig perpetrar el primer post de la meva vida... ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.