entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vilanova del Vallès. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vilanova del Vallès. Mostrar tots els missatges
    9.3.08

    Gris futur

    ›
    Matí gris. Gris futur. Passi el que passi avui, guanyi qui guanyi, molt em temo que qui perdrà és Catalunya . El bipartidisme espanyolista n...
    4 comentaris:
    3.9.07

    Instituts

    ›
    Matí a l' institut . Retrobament amb els companys. El director s'ha deixat la barba. Moltes cares noves, fastigosament joves. Han po...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.