entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vipassana. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vipassana. Mostrar tots els missatges
    18.9.15

    Vipassana

    ›
    El problema no ha sigut estar 10 dies meditant 10 hores diàries en una posició incòmoda, sovint dolorosa. El problema no ha sigut llev...
    4 comentaris:
    18.6.15

    Camina sense mi

    ›
    - Bon dia, desitjo que el Sol i la Pau t'acompanyin al llarg del teu camí. Camina sense mi i vindran coses noves... El meu camí...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.